رئیس هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران در افتتاحیه نمایشگاه الکامپ:

«آینده بهتر برای اقتصاد دیجیتال» نیاز به همراهی دستگاه‌های مختلف دارد

 
 
حسین اسلامی، رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران در افتتاحیه بیست و ششمین دوره نمایشگاه الکامپ

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران در افتتاحیه نمایشگاه الکامپ گفت: «برای آینده بهتر اقتصاد دیجیتال نیاز به همراهی دستگاه‌های مختلف داریم.»

به گزارش فدراسیون فاوا به نقل از ایرنا، بیست و ششمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) صبح امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی افتتاح برگزار شد. در این مراسم حسین اسلامی، رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران، گفت: «شعار امسال آینده بهتر برای اقتصاد دیجیتال است. امسال پس از سختی‌های اقتصادی در حالی این نمایشگاه را افتتاح می‌کنیم که با بیش از ۴۸۰ شرکت مواجه هستیم. باعث افتخار ما برگزاری رویدادهایی مانند تینو استارز است، دانش آموزانی که مانند مجموعه‌های استارتاپی در حال رقابت هستند.»

وی افزود: «زمانی اسم این رویداد الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک بوده است اما در دوره اقتصاد دیجیتال ما نیاز داریم که تمام صنایع این حوزه کنار یکدیگر قرار بگیرند تا آینده اقتصاد دیجیتال کشور را به زبان مردم توضیح دهند.»

اسلامی تاکید کرد: «نزدیک به ۷۰ مهمان از ۱۰ کشور مختلف داریم. ما می‌گوییم برای آینده بهتر اقتصاد دیجیتال و برای دستیابی به این مسئله نیازهایی داریم. تولید خوب نیازمند واردات به موقع است و زیرساخت‌های فناوری اطلاعات ما نیازمند به روزرسانی هستند و در حوزه واردات زیرساخت‌ها نیاز به همکاری بیشتر است. این حجم از مقاومت‌ها در وزارت صمت و بانک مرکزی باعث شده نتوانیم به این زیرساخت‌ها برسیم.»

رئیس هیات مدیره سازمان نصر تهران افزود: «در حوزه نرم افزار نیز نیاز داریم که بانک ها به دارایی‌های نامشهود استناد کنند و آن‌ها را در صورت‌های مالی بانک‌ها ببینیم اگر اینها نباشند نمی‌توانیم از آینده بهتر صحبت کنیم. موضع دیگر تنظیم‌گری است. انتظار داریم شرکت‌های حوزه فناوری با یک مجموعه برای تنظیم‌گری مواجه باشند.»

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی

جستجو

بریده جراید

وب لینک ها

گالری تصاویر

تبلیغات

ورود اعضا

JoomShaper