دبیر و نائب رئیس هیات مدیره سندیکای صنعت مخابرات ایران خبر داد:

لزوم دریافت تاییدیه محصول ساخته شده GPON-OLT توسط شرکت‌ها و مراکز تحقیقاتی و تولیدی

 
 
فرامرز رستگار، دبیر و عضو هیات مدیره سندیکای صنعت مخابرات ایران

دبیر و نائب رئیس هیات مدیره سندیکای صنعت مخابرات ایران و ناظر بومی سازی تجهیزات شبکه، از شرکت‌ها و مراکز تحقیقاتی و تولیدی درخواست کرد تا برای دریافت تاییدیه محصول ساخته شده GPON-OLT اقدام نمایند.

به گزارش فدراسیون فاوا به نقل از سیتنا، فرامرز رستگار، دبیر و نائب رئیس هیات مدیره سندیکای صنعت مخابرات ایران و ناظر بومی سازی تجهیزات شبکه، نامه ای با موضوع «بومی سازی تجهیزات GPON-OLT» خطاب به شرکت‌ها و مراکز تحقیقاتی و تولیدی حوزه تجهیزات شبکه ارسال کرد.

در این نامه آمده‌است است:

از آنجائی که تجهیزات GPON-OLT یکی از اولویت‌های بومی سازی برای سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ می باشد و از طرفی اخیرا با حمایت های وزارت ارتباطات و صدور پروانه های جدید UNSP شتاب بیشتری در عملیات اجرایی و توسعه شبکه های FTTH ایجاد شده، استفاده از محصولات ساخت داخل بخش اکتیو این پروژه از اهمیت ویژه ای برخوردار گردیده است.

از سوی دیگر پس از تدوین نظام نامه بومی سازی با ابلاغ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات اکنون آزمایشگاه های پژوهشگاه آماده بررسی نمونه دستگاه های ساخت داخل جهت تعیین عمق بومی سازی و ساخت داخل برای حمایت از محصولات معتبر داخلی می باشد.

باعنایت به مراتب فوق از کلیه شرکت ها و مراکز تحقیق و تولید دعوت می شود در اسرع وقت برای دریافت تاییدیه محصول ساخته شده GPON-OLT اقدام نمایند.

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی

جستجو

بریده جراید

وب لینک ها

گالری تصاویر

تبلیغات

ورود اعضا

JoomShaper