با رکورد زدن قیمت اتر و بیت‌کوین

رالی رمزارزها آغاز شده است

 
 
ارز دیجیتال، بیت‌کوین، کریپتوکارنسی، رمزارز

قیمت بیت کوین و اتر به سقف های تاریخی رسید. در یک هفته گذشته قیمت سولانا ۲۳ درصد و قیمت آدا کاردانو ۹ درصد رشد کرد.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان نرم افزار به نقل از پایگاه خبری اتاق تهران، بیت کوین به روزهای اوج بازگشت و اتریوم رکورد زد.

سی ان بی سی نوشت در عصر روز دوشنبه، قیمت دو ارز مجازی مهم در بازار مرارزها یعنی اتریوم و بیت کوین افزایش یافت و سرمایه گذاران در توکن ها و رمرارزهای دیگر را به حرکت بازار امیدوار کرد.

قیمت بیت کوین روز دوشنبه به ۶۷ هزار و ۷۰۰ دلار رسید که بهترین قیمت آن پس از اکتبر سال جاری است. اتر، توکن بومی بلاکچین اتریوم هم، برای نخستین بار از مرز ۴ هزار و ۸۰۰ دلار عبور کرد. هم چنین قیمت دو ارز مجازی دیگر یعنی سولانا و کاردانو هم افزایش یافت. در یک هفته گذشته قیمت سولانا ۲۳ درصد و قیمت آدا کاردانو ۹ درصد رشد کرد. هم چنین قیمت سهام بیت کوین در نخستین صندوق سرمایه گذاری این ارز مجازی در بازار وال استریت، بیش از ۸ درصد در روز دوشنبه رشد کرد.

بیت‌کوین سقف ۷۰ هزار دلار را خواهد شکست

ربط دادن حرکت بازار ارزهای دیجیتال به هر رویداد خاصی دشوار است و نوسان در بازار به طور معمول رخ می دهد، اما بعضی تحلیل گران رشد اخیر بیت کوین و اتر را سرآغاز جهش قیمت این ارزهای مجازی در هفته های پیشرو می دانند. میکل مورچ، از تحلیل گران بازار می گوید رسیدن قیمت بیت کوین به ۷۰ هزار دلار دور نیست. هفته آینده ممکن است بیت کوین به بیشترین قیمت درچهار سال اخیر برسد.

جی پی مورگان اخیرا پیش بینی قبلی اش درباره رشد قیمت بیت کوین را تغییر داده است. این موسسه بانکی پیشتر پیش بینی کرده بود بیت کوین در نهایت به قیمت ۱۴۶ هزار دلار برسد اما اکنون در سال جاری میلادی، قیمت ۷۳ هزار دلار را برای بیشترین قیمت بیت کوین در نظر گرفته است.

تحلیل گران به مردم به ویژه سرمایه گذاران خرد توصیه کرده اند با سرمایه ضروری زندگی در بازار رمزارزها سرمایه گذاری نکنند. هم چنین باتوجه به نوسان های بازار و محدودیت های خرید و معاملات این رمزارزها برای ایرانیان، هر نوع سرمایه گذاری در این زمینه توسط سرمایه گذاران خرد باید با مطالعه کافی و کامل درباره بازار ارزهای دیجیتال انجام شود.

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی

جستجو

بریده جراید

وب لینک ها

گالری تصاویر

تبلیغات

ورود اعضا

JoomShaper