مرکز تجاری ایران در امارات متحده عربی منتشر کرد:

فراخوان شرکت در نشست تجاری با نمایندگان شهرداری‌های مالزی

 
 
مرکز تجاری ایران در دوبی

نشست تجاری با نمایندگان شهرداری‌های مالزی هفته آینده در دوبی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان نرم افزار، مرکز تجاری ایران در امارات متحده عربی فرصت حضور شرکت‌های ایرانی در این نشست را با نمایندگان شهرداران مالزی برای ارائه خدمات و محصولات شهرسازی و شهر هوشمند به این مشتریان بالقوه بین‌المللی فراهم کرده‌است.

مرکز تجاری ایران در امارات متحده عربی با اعلام این خبر از علاقمندان به شرکت در این نشست تجاری، دعوت کرده‌است برای حضور به صورت مجازی یا حضوری در این جلسات B2B با این مرکز تماس بگیرند.

بر اساس این گزارش با همکاری مرکز تجاری ایران در امارات متحده عربی، امکان برگزاری ملاقات تجاری با شهرداری‌های مالزی که خریداران بزرگ محصولات و خدمات مرتبط با معماری، شهرسازی، برنامه‌ریزی شهری، شهر هوشمند هستند را فراهم شده است.

جلسات حضوری در دوبی و جلسات مجازی بصورت آنلاین برگزار میشوند. این نشست‌ها از دوشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۰ تا پنج‌شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۰ در دوبی برگزار خواهد شد.

از شرکت‌های فعال در حوزه معماری، شهرسازی، برنامه‌ریزی شهری و خدمات شهر هوشمند دعوت می‌شود تا برای اطلاع از شرایط شرکت در این نشست‌ها با دفتر مرکزی مرکز تجاری ایران در امارات متحده عربی با شماره تلفن‌های ۰۲۱۸۸۱۷۵۲۳۲ و ۰۲۱۸۸۵۱۱۷۲۱ تماس بگیرند.

فراخوان شرکت در نشست تجاری با نمایندگان شهرداری‌های مالزی

فراخوان شرکت در نشست تجاری با نمایندگان شهرداری‌های مالزی

 

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی

جستجو

بریده جراید

وب لینک ها

گالری تصاویر

تبلیغات

ورود اعضا

JoomShaper