اسامی شرکت های راه یافته به مرحله نیمه نهایی مسابقه سوپر نوا در نمایشگاه جیتکس فیوچر استارز ۲۰۲۱

هفت نماینده ایران در مرحله نیمه نهایی فیوچراستارز

 
 
لوگوی شرکت‌های راه‌یافته ایران به دور نیمه‌نهایی مسابقه سوپرنوا در جیتکس فیوچراستارز ۲۰۲۱

اسامی شرکت های راه یافته به مرحله نیمه نهایی مسابقه سوپر نوا در نمایشگاه جیتکس فیوچر استارز ۲۰۲۱ اعلام شد که در این میان ۷ شرکت از ۳۹ شرکت، ایرانی هستند.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان نرم افزار، نمایشگاه جیتکس فیوچر استارز، بخش مربوط به استارتاپ های نمایشگاه جیتکس دبی است که هر ساله میزبان صدها استارتاپ فناور از سراسر دنیا است. در سال ۲۰۲۱، با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، و همکاری اتاق بازرگانی تهران، کمیسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات اتاق ایران، و فدراسیون فناوری اطلاعات ایران، ۲۰ استارتاپ ایرانی در این نمایشگاه حضور دارند.

مسابقه سوپرنوا یکی از بخش های نمایشگاه جیتکس فیوچر استارز است که مورد استقبال استارت آپ ها و شرکت های حاضر در نمایش قرار گرفته است. این رویداد یکی از ۳ مسابقه بزرگ جهان در حوزه استارتاپی است که فرصت دیده شدن استارتاپ‌ ها در سطح جهانی را فراهم می سازد.

بخش های این مسابقه عبارتند از: هوش مصنوعی، فینتک، بلاکچین، تجارت الکترونیک، آموزش، سلامت، تأثیرات زیست محیطی و اجتماعی، فناوری فراگیر، شهرهای هوشمند/اینترنت اشیا، نرم افزار، گردشگری، فناوری فضایی، فناوری ورزشی و اقتصاد خلاق.

کدام شرکت‌های ایرانی به مرحله نیمه‌نهایی راه یافتند؟

امسال از میان ۷۵۰ شرکت حاضر در این رویداد، ۳۹ شرکت موفق به راهیابی به مرحله نیمه نهایی مسابقه سوپرنوا شدند که ۷ استارتاپ برگزیده در این مرحله، ایرانی هستند:

این شرکت ها بر اساس مجموعه ای از شاخص ها از جمله سطح بهره مندی از نوآوری، طول عمر، قابلیت پیاده‌سازی و درآمدزایی، سطح توانمندی اعضای تیم، کاربرد و میزان تاثیر محصول بر جامعه، فرهنگ و محیط زیست ارزیابی شده اند.

مسابقه سوپرنوآ،‌ علاوه بر ایجاد فرصت دیده شدن برای استارت آپ ها، حضور سرمایه‌گذاران و خریداران واقعی در میان داوران مسابقه، امکان بهره مندی از جایزه نقدی ۲۰۰ هزار دلاری را برای استارتاپ ها فراهم می آورد.

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی

جستجو

بریده جراید

وب لینک ها

گالری تصاویر

تبلیغات

ورود اعضا

JoomShaper