غرفه‌های اقتصادی در نخستین نمایشگاه مجازی ایران چه امکاناتی دریافت می‌کنند؟

غرفه‌های اقتصادی در نخستین نمایشگاه مجازی ایران چه امکاناتی دریافت می‌کنند؟

 
 
نخستین نمایشگاه مجازی ایران

غرفه های اقتصادی کم هزینه ترین غرفه های نخستین نمایشگاه مجازی ایران است که شرکت ها می توانند با پرداخت هزینه حداقلی از امکانات در نظر گرفته شده برای این گروه استفاده کنند.

به گزارش روابط عمومی نخستین نمایشگاه مجازی ایران، مشارکت‌کنندگان در نخستین نمایشگاه مجازی ایران، در سه قالب می‌توانند غرفه‌های خود را انتخاب کنند که از جمله آن، انتخاب «قالب اقتصادی» است؛ به نحوی که متقاضیان در این بخش می توانند قالب غرفه خود را از میان ۳۰ قالب آماده انتخاب کرده و همچنین می‌توانند ۵ تصویر را در گالری غرفه خود بارگذاری کنند.

غرفه‌های اقتصادی از چه امکاناتی می‌توانند استفاده کنند؟

غرفه های اقتصادی نمایشگاه مجازی ایران، امکان بارگذاری ۱۵ محصول و ۱۵ کاتالوگ را هم در غرفه اختصاصی خود دارند.

همچنین غرفه داران  یک محصول از شرکت خود را نیز می توانند به عنوان محصول ویژه به نمایش بگذارند.

امکان پخش زنده ویدئو از محل کارخانه

در عین حال، برای غرفه های اقتصادی امکان یک پخش زنده ویدئو از محل کارخانه و شوروم یا دفتر غرفه دار در نظر گرفته شده است.

آنها همچنین می توانند محصولات خود را به صورت واقعیت افزوده و تصاویر ۳۶۰ درجه برای بازدیدکنندگان نمایش دهند.

غرفه های اقتصادی نخستین نمایشگاه مجازی ایران به غرفه دار امکان مشاهده اطلاعات و آمار بازدیدکنندگان غرفه و مشاهده نمودار تعداد بازدیدکنندگان روزانه غرفه را نیز می دهد.

علاوه بر این، شرکت های غرفه دار این گروه می توانند یک نفر را به عنوان کارمند غرفه به منظور ارائه خدمات به بازدیدکنندگان، معرفی کنند.

نمایشگاه مجازی ایران از تاریخ ۵ اسفند ماه سال جاری تا ۲۰ اسفند با حمایت اتاق های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و تهران، سازمان توسعه تجارت، صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صمت و مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی برگزار می شود.

علاقمندان برای حضور در نمایشگاه می توانند جهت کسب اطلاعات تکمیلی و دریافت کاتالوگ دیجیتال از طریق مراجعه به سایت نمایشگاه به آدرس www.iranvirtualexpo.com  اقدام نموده و یا با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۱۷۵۲۳۲ تماس حاصل فرمایند.

 

گفتگو با بازرگانان و کارآفرینان حوزه محتوای دیجیتال: برنامه دوم- امیر جهان‌تیغ

نسخه صوتی مجموعه نشست‌های تخصصی پویش ملی محتوای دیجیتال

گفتگو با بازرگانان و کارآفرینان حوزه محتوای دیجیتال: برنامه دوم- امیر جهان‌تیغ

http://www.iictf.ir/wp-content/uploads/2020/11/%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86-%D8%AA%DB%8C%D8%BA-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA.jpg

در این برنامه علی مسعودی، کارشناس فناوری اطلاعات و عضو هیات مدیره فدراسیون فاوا میزبان امیر جهان‌تیغ، کارآفرین . مدیر مسوول موسسه فرهنگی نرم‌گستر است.

در این گفتگو، امیر جهان‌تیغ تجربه‌های خود را در تولید محصولات محتوا محور تشریح می‌کند و فرصت‌ها و چالش‌های راه‌اندازی کسب و کارهای تازه در حوزه فناوری اطلاعات به ویژه کسب و کارهای مبتنی بر محتوا توضیح می‌دهد.

برای شنیدن این گفتگو می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

https://b2n.ir/966918

گفتگوهای تخصصی پویش ملی محتوای دیجیتال سه‌شنبه شبها ساعت ۲۱ به صورت زنده و مستقیم در صفحه اینستاگرام پویش به آدرس https://instagram.com/nacdcc با میزبانی علی مسعودی و حضور کارشناسان و فعالان حوزه محتوای دیجیتال پخش میشود.

فراخوان از فعالان اقتصادی علاقمند به تجارت با قزاقستان

بانک اطلاعاتی شرکت‌های علاقمند به تهاتر و صادرات خدمات فنی مهندسی به قزاقستان ایجاد می‌شود

 

فراخوان از فعالان اقتصادی علاقمند به تجارت با قزاقستان

 
 
فراخوان اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان نرم‌افزار برای تجارت با قزاقستان

 

سازمان توسعه تجارت از همه فعالان اقتصادی علاقمند به تجارت با جمهوری قزاقستان دعوت کرده‌است تا اطلاعات شرکت‌ها و زمینه فعالیت مورد نظر خود را برای تشکیل بانک اطلاعاتی و تسهیل فعالیت در بازار قزاقستان به این سازمان اطلاع دهند.

به گزارش فدراسیون فاوا، شرکت‌هایی که علاقمند به صدور خدمات فنی مهندسی به قزاقستان هستند یا علاقمند به مشارکت در طرح‌های تقویت کشت فراسرزمینی یا تهاتر کالا با جمهوری قزاقستان هستند، می‌توانند زمینه فعالیت و کالاهای قابل تهاتر ایرانی و قزاقستانی را به اطلاع اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان نرم‌افزار برسانند.

فعالان اقتصادی و تجار می‌توانند اطلاعات را برای ثبت در فرمت های زیر به اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان نرم‌افزار ایران تحویل دهند.

بر اساس فراخوان سازمان توسعه تجارت برای ثبت اطلاعات متقاضیان در بانک اطلاعاتی شرکت‌های علاقمند جهت همکاری در قالب تهاتر اطلاعات زیر ضروری است:

۱- کالای پیشنهادی جهت صادرات با ذکر کد ۸ رقمی HS

۲- کلای پیشنهادی برای واردات با ذکر کد ۸ رقمی HS

۳- مشخصات شرکت‌های توانمند ایرانی در حهت فعالیت در زمینه تهاتر

شرکت‌ها و فعالان تجاری که علاقمند به صدور خدمات فنی مهندسی به قزاقستان هستند هم می‌توانند اطلاعات زیر را جهت استفاده از حمایت‌های سازمان توسعه تجارت در اختیار اتحادیه قرار دهند:

۱- نام و مشخصات شرکت (تلفن ثابت، موبایل، ای میل، آدرس اینترنتی و زمینه همکاری)

۲- پیشنهادات برای توسعه همکاری‌های تجاری ایران و قزاقستان

راه‌های تماس با اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان نرم‌افزار ایران:

تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه شهید حکیمی، پلاک ۱۵، طبقه پنجم شرقی

تلفن: ۸۸۵۱۱۷۲۱ (۰۲۱)
نمابر: ۸۸۵۳۰۷۵۱ (۰۲۱)
پست الکترونیکی: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

خرید ارز برای واردات نسب به سال گذشته نصف شد

بررسی آماری عملکرد سامانه نیما در چهار ماه اول سال ۱۳۹۹

 

خرید ارز برای واردات نسب به سال گذشته نصف شد

 
 
عملکرد سامانه نیما طی چهار ماه نخست 1399

 

معاونت بررسی‌های اقتصادی اتاق بازرگانی، صنایع و معادن تهران، در گزارشی آماری عملکرد خرید و فروش ارز در سامانه نیما را بررسی کرده‌است.

به گزارش فدراسیون فاوا، در این گزارش می‌خوانیم که میزان خرید ارز برای واردات در چهار ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، تقریبا نصف شده‌است.

تقاضا برای ارز وارداتی در شرایطی تا این اندازه کاهش یافته‌است که ارز عرضه شده فقط ۲۸ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش نشان می‌دهد.

برجسته‌ترین نکات اشاره شده در این گزارش به شرح زیر است:

• افت ۴۹.۸  درصدی خرید ارز برای واردات و کاهش ۲۸.۳ درصدی فروش ارز صادراتی طی ۴ ماه نخست ۱۳۹۹ در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۳۹۹

• ۱.۶ برابر بودن عرضه ارز صادراتی نسبت به خرید ارز برای واردات طی ۴ ماهه نخست ۱۳۹۹ و مثبت بودن تراز عملیات بازار ثانویه از حیث فروش بیشتر ارز

• ۴۸۸ میلیون یورو میانگین ماهانه مازاد عرضه ارز صادراتی طی سه ماه منتهی به تیر ۱۳۹۹

 
 عملکرد سامانه نیما طی چهار ماه نخست 1399

 

عملکرد سامانه نیما طی چهار ماه نخست ۱۳۹۹

 

دریافت گزارش به صورت پی‌دی‌اف:

عملکرد سامانه نیما طی چهار ماه نخست ۱۳۹۹

 

تحقیقات ضد انحصار ایتالیا علیه آمازون و اپل

تحقیقات ضد انحصار ایتالیا علیه آمازون و اپل

 
 

 

مقامات ایتالیایی می‌گویند تحقیقاتی را بر علیه دو شرکت فناوری آمریکایی یعنی آمازون و اپل به علت انحصارطلبی تجاری و استفاده از روش‌های غیرقانونی برای مقابله با رقبا آغاز کرده‌اند.

به گزارش فدراسیون فاوا به نقل از انگجت، مقامات ایتالیایی به دنبال بررسی این مساله هستند که آیا این دو شرکت برای جلوگیری از فعالیت خرده فروشان ثالث در سایت‌های وابسته به اپل و آمازون مانعی ایجاد کرده‌اند یا خیر. این خرده فروشان و شرکت‌های کوچک می‌گویند برای فروش محصولات اپل و آمازون به طور مستقل با کارشکنی‌های این دو شرکت مواجه شده اند.

در حال حاضر تحقیق از دفاتر آمازون و اپل در ایتالیا بر سر این موضوع ادامه دارد. آمازون در واکنش به این موضوع از همکاری کامل با مقامات ایتالیایی خبر داده است.

در آمریکا هم تحقیقات مشابهی در مورد عملکرد آمازون، اپل، فیس بوک و گوگل در جریان است و قرار است مدیران عامل این شرکت‌ها در تاریخ ۲۷ جولای در کنگره آمریکا شهادت دهند. اتحادیه اروپا نیز در حال تحقیق در مورد عملکرد انحصارطلبانه اپل پی و اپل استور و نیز شرکت آمازون است.

 

مقالات دیگر...

زیر مجموعه ها

جستجو

بریده جراید

وب لینک ها

گالری تصاویر

تبلیغات

ورود اعضا

JoomShaper