با بیشتر شدن استفاده از ارزهای مجازی، بیت‌کوین نیز با ارزش بیشتری رو‌به‌رو شده است به طوری که این ارز رکورد ۹ هزار دلار را نیز شکسته است.

به گزارش ایلنا به نقل از یو تودی، قیمت بیت کوین با شکستن رکورد ۹ هزار دلار به بیشترین قیمت خود در سال جاری میلادی رسید.

بیت کوین به عنوان بزرگ‌ترین ارز مجازی توانسته است به بیشترین مقدار خود دست پیدا کند و از نوامبر ۲۰۱۸ به روند رو به رشد خود ادامه داده است.

با وفاداری «جی چی مورگان» و همینطور «فیسبوک» به کاروان ارزهای مجازی، «جان چو» بنیانگذار ارز کینتیکز بر این عقیده است که بیت کوین به پیشتازی خود ادامه خواهد داد. وی همینطور معتقد است با وجود فراز و نشیب‌ها مردم هنوز منتظر شنیدن اخبار جدید فناوری به خصوص در بحث تجارت هستند.

«جان چو» بنیانگذار ارز مجازی «کینتیکز» گفت: «قیمت بیت کوین تا پایان سال حتی می‌تواند به ۳۰ هزار دلار نیز برسد».

در مورد سرسختی ارز های«ای تی اچ» و «ایکس آر پی» وی در پاسخ به این پرسش که آیا ارزهای غیر از بیت کوین نیز به تاخت و تاز خود ادامه می‌دهند، گفت: «در دنیای مجازی هیچ چیز بعید نیست و این امکان برای ارز های کوچک نیز وجود دارد. بیت کوین مثل یک فیل است که در اتاق قرار دارد که با بزرگ شدن مرکز ثقلش باقی جوارح نیز بزرگ می‌شوند. باقی جوارح همان سایر ارزهای مجاز هستند.»

بنیانگذار ارز مجازی کینتیکز نیز برای ارز اتریوم هم پیش‌بینی کرد: «به هیچ وجه این ارز ناپدید نخواهد شد بلکه در حال جمع‌آوری توان خود برای بازگشت دوباره است.»

وی ادامه داد: «شرکت‌های بزرگ صنعتی همچون سامسونگ نیز در حال روی آوردن به ارز مجازی هستند به طوری که زمانی که جهان به سمت تکنولوژی پیش می‌رود، عجیب است که ما هنوز از ارزهای کاغذی استفاده کنیم».

 - خبرگزاری ایلنا

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی

جستجو

بریده جراید

وب لینک ها

گالری تصاویر

تبلیغات

ورود اعضا

JoomShaper