در نشست خبری مدیرعامل شرکت خدمات اول مهم‌ترین برنامه این شرکت در سال 96 تشریح شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، ناصر غریب کاشانی اظهار داشت: مهم‌ترین برنامه ما راه‌اندازی مرکز پاسخگویی است. این مرکز در مجموعه ملت فعالیت خود را افزایش خواهد داد. وی ادامه داد: نزدیک به 4 سال است که ما این پروژه را پیگیری می‌کنیم و اکنون به پیشرفت 80 درصدی رسیده است و انتظار داریم در مهر ماه این مرکز به بهره‌برداری برسد.

غریب کاشانی افزود: با راه‌اندازی مرکز پاسخگویی می‌توانیم همزمان به 1300 تماس تلفنی خدمات ارائه دهیم و شماره‌های دیگر خدماتی مانند 118 ، 2020 و 1818 دیگر از روند خدمات دهی خارج خواهد شد. وی تصریح کرد: هدف شرکت مخابرات ایران این است که تمام امور فروش و خدمات پس از آن با یک شماره انجام گیرد و برای این طرح به صورت پایلوت در تهران آغاز خواهد شد و سپس چند استان دیگر آن را راه‌اندازی خواهد کرد.

کاشانی گفت: دیگر از اهداف شرکت مخابرات ایجاد مرکز تماس صنعتی است یعنی علاوه بر ارائه خدمات عمومی به شهروندان، به شرکت‌ها و مراکز صنعتی نیز به صورت OUT-SOURC خدمات ارائه می‌شود.

مدیرعامل شرکت خدمات اول در خصوص اعلام نارضایتی برخی از کارمندان در این مجموعه گفت: مجموعه ما دارای 22 هزار نفر پرسنل است و هماهنگی و اداره کردن آنها کار بسیار سختی است. برخی از افراد معترض، تقاضای قرارداد مستقیم با شرکت مخابرات را داشتند که این موضوع توسط وزیر و نمایندگان مجلس بررسی و رد شد. دیگر اعتراض آنها در مورد وضعیت معیشتی است که ما نیز تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم که وضعیت این پرسنل بهتر شود. به طور مثال امسال سه آزمون در سه استان کشور برگزار کردیم و افرادی که در آن قبول شدند حقوق و مزایای آنها افزایش یافت.

وی در مورد دیگر برنامه این شرکت در سال 96 گفت: قرارداد دیگری که با شرکت مخابرات امضا کردیم، طرح تجمیع خدمات ارزش افزوده ADSL است با توجه به اینکه اپراتورهای تلفن همراه از این سیستم استفاده کردند انتظار داریم از اردیبهشت و خردادماه این طرح عملیاتی شود.

 

 

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی

جستجو

بریده جراید

وب لینک ها

گالری تصاویر

تبلیغات

ورود اعضا

JoomShaper