معاون وزیر ارتباطات خواستار مشارکت همگانی در اجرای پروژه ملی اقتصاد مقاومتی طرح یکپارچه‌سازی آدرس ایرانیان (GNAF) شد.

کارگروه ملی پروژه یکپارچه‌سازی آدرس ایرانیان (GNAF) با تاکید بر نقش مشارکت مدیران و دستگاه‌های اجرایی جهت پیاده‌سازی این پروژه مرتبط با اقتصاد مقاومتی، با حضور مسئولان ارشد سازمانهای ذی‌ربط امروز در وزارت کشور برگزار شد.

نصرالله جهانگرد معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات در این جلسه تاکید کرد: باید مسئولان استانی را ترغیب کنیم تا این طرح به عنوان زیرساخت اصلی کشور به نتیجه برسد.

وی با تاکید بر این که مرز منافع و امنیت ملی و حفظ اطلاعات به سه بخش این پروژه بستگی دارد، خاطر نشان کرد: داده‌های مکانی باید بر بستر نقشه‌های رقومی و سیستم «جی نف» شرکت ملی پست پیاده‌سازی شود.

معاون وزیر ارتباطات با بیان این که باید این اطلاعات در داخل کشور حفظ شود، ادامه داد: در استانها کمیسیون تحول اداری مسئول این پروژه است و باید با مشارکت بخشهای ذی‌ربط این پروژه را به سرعت به سرانجام رساند.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران، همت مدیران و کاهش منازعات میان دستگاهی را رمز موفقیت این پروژه دانست و افزود: خوشبختانه زیرساختهای فنی طرح مهیا شده و باید مسئولان استانی را ترغیب کنیم تا این طرح را به عنوان زیرساخت اصلی کشور به نتیجه برسانند.

 

 

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی

جستجو

بریده جراید

وب لینک ها

گالری تصاویر

تبلیغات

ورود اعضا

JoomShaper