ایجاد و توسعه‎ی سرویس‎های نوین پستی مبتنی بر فناوری اطلاعات

مدیرکل ایجاد و توسعه سرویس های نوین شرکت پست بر ایجاد سرویس های جدید در بخش فیزیکی و فضای مجازی مبتنی بر فناوری اطلاعات تاکید کرد.

به گزارش سیتنا، "شهرام حی شاد" گفت: تغییر نیازهای جامعه و ترغیب مردم به استفاده از فناوری اطلاعات نه تنها برای شرکت پست تهدید نیست؛ بلکه فرصتی است تا به موازات سرویس های سنتی نظیر مرسولات فیزیکی از قبیل نامه، بسته و توزیع آن بتوانیم سرویس های نوین و خدمات جدید را در فضای مجازی طراحی و ارایه نماییم.
 
وی با اشاره به این که حدود یک ماه از تاسیس این اداره کل می گذرد افزود: با توجه به رهنمودهای مقام عالی وزارت ارتباطات و  فناوری اطلاعات و همچنین تاکید مدیرعامل شرکت پست، در نظر داریم سرویس های ارائه شده، لوکس و ویترینی نباشند بلکه بر اساس نیاز و خواست مشترکان با هدف ارائه خدمت به تمامی اقشار جامعه ایجادشود.
 
حی شاد برنامه های آینده این اداره کل را به دو دوره کوتاه مدت و بلند مدت تقسیم کرد و ادامه داد:  امیدواریم سرویس های کوتاه مدت، هم زمان با هفدهم مهرماه،روز جهانی پست،به بهره برداری رسند.
 
مدیرکل ایجاد و توسعه سرویس های نوین بر ضرورت ارائه خدمات در بستر اینترنت و تلفن همراه تاکید کرد و گفت: سرویس وب گردشگری یکی از سرویس های الکترونیکی جدیدی است که در فاز نخست با سازمان گردشگری به توافق رسیده ایم.
 
وی با بیان این که پست می تواند موجب گسترش صنعت توریسم و گردشگری شود عنوان کرد: رزرو اقامتگاه گردشگری، مدیریت برگزاری تورهای گردشگری و نمایشگاهای منطقه ای در دستور کار ما قرار دارد.
 
حی شاد گسترده کردن مفهوم خدمت رسانی را ضروری خواند و خاطرنشان کرد: باید آنچنان در عرصه ارایه خدمات الکترونیک موفق باشیم که بتوانیم باجه پستی را به منزل مشتریان ببریم .
 
وی با اشاره به این که نگاه پست در جهان امروز با تغییرات بزرگی مواجه شده بیان داشت: در بسیاری از کشورهای دنیا حتی اسباب کشی و بسته بندی وسایل نیز توسط پست انجام می شود و با گسترش تجارت الکترونیکی، دیگر سازمان ها و شرکت های خصوصی خود را از نظر فیزیکی با مشتری درگیر نمی کند و پست را عامل اتصال با مردم می دانند.
 
حی شاد درخصوص سرویس وب آگهی نیز گفت: درصدد هستیم با ارائه این سرویس، حضور واسطه ها را حذف نموده و با عرضه مستقیم محصولات و کالاهای روستاییان با همکاری دفاتر ICT روستایی سود بیشتری را عائد آنها نماییم.
 
مدیرکل ایجاد و توسعه سرویس های نوین پیش فروش محصولات وکالا و همچنین تبلیغ شخصی متقاضی برای کالا و محصولات را از مزایای این سرویس برشمرد و اظهار داشت: این سرویس کاهش قیمت ها، عوامل تخریب زیست محیطی، آلودگی هوا و ترافیک را موجب خواهند شد.

منبع خبر: خبرگزاری سیتنا

 

 

 

 

 

 

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی

جستجو

بریده جراید

وب لینک ها

گالری تصاویر

تبلیغات

ورود اعضا

JoomShaper