Image خودتان گزینه «عجله دارم» را جمع کنید
سه شنبه, 15 اسفند 1402
رییس سازمان تعزیرات خطاب به تاکسی‌های اینترنتی: خودتان گزینه «عجله دارم» را جمع کنید     رییس سازمان تعزیرات حکومتی می‌گوید اگر تاکسی‌های اینترنتی «عجله دارم» را حذف نکنند پرونده‌هایشان تا صدور حکم پیگیری می‌شود. به...
ادامه مطلب ...
Image پنج پیام‌رسان ایرانی به یکدیگر متصل شدند
سه شنبه, 15 اسفند 1402
مدیر کل پایش، ممیزی و نظارت سازمان فناوری اطلاعات: پنج پیام‌رسان ایرانی به یکدیگر متصل شدند     مدیر کل پایش، ممیزی و نظارت سازمان فناوری اطلاعات از اتصال پیام رسان سروش پلاس به طرح اتصال متقابل پیام‌رسان‌ها خبر داد. به...
ادامه مطلب ...
Image علی صانعیان به عنوان مشاور وزیر ارتباطات و مدیرکل دفتر امور بین‌الملل و توسعه صادرات منصوب شد
یکشنبه, 17 دی 1402
با حکم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: علی صانعیان به عنوان مشاور وزیر ارتباطات و مدیرکل دفتر امور بین‌الملل و توسعه صادرات منصوب شد     با حکم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، علی صانعیان به عنوان مشاور وزیر و مدیرکل...
ادامه مطلب ...
Image با گروه هکری برای جلوگیری از افشای اطلاعات مذاکره خواهیم کرد
یکشنبه, 10 دی 1402
درز اطلاعاتی بزرگ اسنپ‌فود با گروه هکری برای جلوگیری از افشای اطلاعات مذاکره خواهیم کرد     حدود ۱۰ ساعت پیش حوالی ساعت ۱۲ شب اطلاعات ۲۰ میلیون کاربر اسنپ‌فود و ۳۵ هزار پیک و ۲۴۰ هزار فروشنده توسط یک گروه هکری هک شد و به...
ادامه مطلب ...

مدیرکل دفتر حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری:

 

شکایت‌های فضای مجازی خود را با کد دستوری پیگیری کنید 

 
 
پیمان قره‌باغی مدیرکل دفتر حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری

 

مدیرکل دفتر حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری از راه‌اندازی کد دستوری #۸۰۱۰* در راستای اطلاع‌رسانی سریع از آخرین وضعیت شکایات کاربران در سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات ۱۹۵ خبر داد.

به گزارش اتحادیه توليدكنندگان و صادرکنندگان نرم افزار ایران به نقل از ‌ایسنا، پیمان قره‌داغی اعلام کرد: از این پس کاربران می‌توانند برای پیگیری شکایات سامانه ۱۹۵ کد دستوری #۸۰۱۰* را شماره‌گیری کرده و با انتخاب گزینه ۲ و وارد کردن کد پیگیری که از سامانه ۱۹۵ دریافت کرده‌اند، در قالب پیامک از آخرین وضعیت شکایت خود مطلع شوند.

مدیرکل دفتر حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری با اشاره به اینکه سامانه ۱۹۵ با هدف پاسخگویی به شکایات، افزایش سطح رضایتمندی مشترکان و رفع مشکلات آنان در حوزه ICT راه‌اندازی شده است، بیان کرد: برای دسترسی راحت‌تر کاربران، روشهای مختلفی برای ثبت و پیگیری شکایات در نظر گرفته‌ایم که براساس آن کاربران می‌توانند با مراجعه به سایت https://۱۹۵.cra.ir و یا تماس با تلفن گویای ۱۹۵شکایت خود در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات را ثبت کنند.

قره‌داغی درباره ضرورت راه‌اندازی کد دستوری برای پیگیری شکایات گفت: از آنجا که ممکن بود برخی کاربران برای پیگیری شکایت خود به اینترنت دسترسی نداشته و یا امکان تماس با شماره ۱۹۵ را نداشته باشند، کد دستوری#۸۰۱۰* با هدف سهولت دسترسی برای این دسته از کاربران راه‌اندازی شده است. این روش بسیار راحت‌تر از سایر روش‌های پیگیری شکایت بوده و برای استفاده از آن نیازی به اینترنت و شارژ تلفن همراه نیست.

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی

جستجو

بریده جراید

وب لینک ها

گالری تصاویر

تبلیغات

ورود اعضا

JoomShaper